Бодит чадвар : ШИНЭЭЭР 7-Р АНГИЙН МОНГОЛ ХЭЛНИЙ НЭГЖ

ШИНЭЭЭР 7-Р АНГИЙН МОНГОЛ ХЭЛНИЙ НЭГЖ

7-р ангийн Монгол хэлний хичээлийн бүлэг сэдэв, нэгж хичээлийн төлөвлөлт (70цаг) 20111-2012 оны хичээлийн жил

I улирал (20 цаг)

II улирал (18цаг)

III улирал (16 цаг)

IV улирал (16 цаг)

Бүлэг сэдэв

Өмнөхийг давтах

Өгүүлбэрийн

задлал

Тоочимж ба

хүүрнэмж

Эхийн задлал

Найруулж зохиож бичих

Жинхэнэ нэр ба

үйл үгийн утга, хэрэглээ

Нийлмэл үг

Өгүүлбэрийн гол гишүүд

Тоочимж ба хүүрнэмж эхийн онцлог шинж

Тоочимж хүүрнэмж эх зохиох

Өдтэй бичиг

(захиа бичих)

Эхийн санаа, бүтэц

Эхийн хувиргал

Мэдээ бичих,

өргөдөл бичих

Өөрт тохиолдсон явдлыг бичих

Өөрт төрсөн сэтгэгдлээ бичих

Дадлага, давтлага

Нэгж хичээлийн агуулгын товч

Эхийн сэдэв, гол санаа, цогцолбор Эхийг зөв бичих, найруулж бичих

Жинхэнэ нэр, үйл үгийг давтах

Утгын зүйлчлэл,

Жн-ийн утга (гол ба шилжсэн), бүтэц, Жн бүтээх дагавар, тийн ялгалын нөхцөл, хамаатуулах нөхцөл

Үйл үгийн утга Тусах ба эс тусах үйл үг

Нэр ба үйл үг бүтээх дагавар, холох төгсгөх нөхцөл

Зэрэгцсэн ба угсарсан нийлмэл үг

Үгийн санжсан, хэл зүйжсэн хэлц холбоо үг

Өгүүлбэрийн санаа Өгүүлбэрийн цөм бүтэц, өгүүлэхүүн гишүүн, хоёр ба гурван бүрэлдэхүүнт цөм өгүүлбэр , өгүүлбэрийг хувиргах

Тоочимж ба хүүрнэмж , тэдгээрийн онцлог, ялгаа

Юмс үзэгдлийн шинжийг тоочин бичих

Хэрэг явдлыг хүүрнэн бичих

Өдрийн тэмдэглэл хөтлөх,

номын тэмдэглэл, зэрэгцүүлсэн тэмдэглэл хөтлөх

Захиа, уран зохиолын захиа бичих

Ил захидал, зурвас, электрон захиа

Эхийн гарчиг ба сэдэв, гол санаа, өгүүлэгдэхүүн ба явдал, тулгуур ба түлхүүр үг, дүрслэх хэрэглүүр

Эхлэл, гол, төгсгөл хэсэг, цогцолбор

Эхийг хувирган найруулж бичих

(хур, дэл, тон, сал)

Эхийн хувиргал бүтцийг тайлбарлах

Өдрийн өнгө, цаг уурын мэдээ,

Өөрийн хот, дүүрэг, сургууль, ангид зохиогдсон ажлын тухай мэдээ бичих

Дээд албан тушаалтанд өргөдөл бичих. Найруулан, дуурайн, зохиож бичих

Өөртөө тохиолдсон баярт ба дурсгалт хэрэг явдлыг хүүрнэн бичих Намтар бичих Найруулан, дуурайн, зохиож бичих

Уншсан зохиол, үзсэн жүжиг кино, зургаас төрсөн сэтгэгдлээ бичих

Найруулан, дуурайн, зохиож бичих

Эх өгүүлбэрийг задлах, хувиргах, (сонсоод ба уншаад найруулан бичих), дуурайн бичих, зохион бичих дадлага.

Найруулгын ба зөв бичихийн алдаа засах

Хэрэглэгдэхүүн

· Монгол хэл -6. 7 (М.Б)

· 7-р ангийн зөвлөмж

· МХ V багшийн ном 2007

· МХ бодит чадвар -6. 7

· МХ V багшийн ном

· Монгол хэл -6 (Ц.Ө)

· Монгол хэл -6. 7 (М.Б)

· 7-р ангийн зөвлөмж

· Монгол хэл -6 (М.Б)

· МХ V багшийн ном

· Монгол хэлний гарын авлага (Б.Ч)

start=-47 , cViewSize=50 , cPageCount=1

3 сэтгэгдэл:

null
Тунгалагболор (зочин)

Ийм хичээлийг зааж байгаа багш нартаа бүгдэд нь баярлаа

Үл мэдэгдэх хүн (зочин)

Та бүхэн миний бичсэн эхийг уншаад дүгнэлт өгөөч.
Хариу нэхээгүй тус
Хариу нэхээгүй тус гэдэг хүнд тус болоод дараа нь надад тусал гэж дарамтлахгүй зүгээр байхыг хэлнэ гэж би бодож байна аа. Жишээ нь:
Нэг хүн өөрөөс нь ажилд оруулаад өгөөч гэж хэлэ. Харин ажилд орох гэж байгаа хүн тэр хүнээс та дараа надаас юу авах бэ? гэсэн чинь "Би чамаас юу ч авахгүй ээ зүгээр л би чамд буян болж байна гэж хэллээ. Энэ хүн мөнгө ч юм уу нэг юм нэхсэн бол хариу нэхсэн тус болох байсан байхаа. Тэр хүн хариу нэхээгүй тус авлаадаа. Та бүхэн надад дүгнэлт өгөөч

SSAD (зочин)

YAJ TATAJ AWAH WE

Сэтгэгдэл үлдээх



(нийтэд харагдахгүй)

(оруулах албагүй)
(HTML синтакс зөвшөөрөгдөөгүй)


(Зурган дээрх тоог оруулна уу)