Семинарын хуваарь
2015-2016 оны хичээлийн жил /9 сараас
12 сар хүртэл/
хамрах
хүрээ |
сар |
IX САР |
X |
X |
X |
XI |
||
өдөр |
10
-нд |
17-нд |
24-нд |
15 нд |
22-нд |
22-нд |
5 нд |
|
YI ангид заадаг багш нар |
монгол хэл 14:00-15:50 |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Зураг график, тайлбар өгүүлэл
унших Санаагаа оруулж
бичих |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Үйл явдлын дараалал ойлгож
унших Бодит
байдлыг дүрслэхдээ сэтгэгдэл санаа бодлоо тусган бичих |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Бодит байдалд
хандах хандлага, сэтгэлийн өнгө аясаа илэрхийлэн бичих Асуудал дэвшүүлсэн
өгүүллийг иш татан тайлбарлан унших |
14:00 40-р
сургууль Хөтөл бөрийн хэрэг жилтийн үнэлгээний арга зүй Сургалтын зорилт ба үнэлгээ Үнэлгээ боловсруу лах удирдамж Явцын үнэлгээний асуулт ба даалгавар |
14:00 23-р сургууль 1-3 жил ажиллаж байгаа багш нарт зөвлөх,
судалгаат хичээл |
14:00 49 -р сургууль 4-7 жил ажиллаж байгаа багш нарт зөвлөх,
судалгаат хичээл |
40-р сургууль 10:00 цагаас эхэлнэ Хөтөлбөрийг үр дүнтэй хэрэгжүүлэн хүүхэд
нэг бүрийг хөгжүүлж буй багш нарын арга туршлагыг сурталчлах " "БОЛОМЖ БА АРГА ЗАМ"
сэдэвт "Үзэсгэлэн-хэлэлцүүлэг" Бүх сургуулийн багш оролцоно. Үзэсгэлэн
хэлэлцүүлэгт бэлтгэж зохион байгуулах сургуулиуд: I хэсэгт -87, 28-р сургууль II хэсэгт-
44, ИЦ-81 дүгээр сургууль III хэсэгт 6, Монгени, сургууль III хэсэгт 28, 12 -р сургууль |
уран зохиол 16:50-17:10 |
Аман яруу найргийн
үг сонголт, найруулгыг задлан шинжлэх УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
Эртний домгийн уран сэтгэмж, гол санаа, далд
утга, орчны дүрслэлийг задлан шинжлэх УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
Үлгэрийн сэдэв, гол
санаа, дүрийн зорилго, орчны дүрслэлийг задлан шинжлэх УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
|||||
монгол бичиг 17:10-18:10 |
Эгшгийн гурван
байрлалаар гийгүүлэгч амилуулан унших бичих арга Дэвсгэрлэх ба үл дэвсгэрлэх ёсыг
мэдсэнээр нэр үгийг тийн ялгал, хамаатуулах нөхцөлөөр зөв хувилган бичих арга |
Монгол бичгийн
хичээлийн даалгавар боловсруулах арга |
Ялгах ёсны дагуу
дуудлага бичлэг зөрүүтэй үгсийн хэлбэр, утгыг харьцуулан судлах арга |
|||||
YII ангид заадаг багш
нар |
монгол хэл 14:00-15:50 |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Эхийн мэдээлэлд дүн шинжилгээ
хйиж унших Юмсын
гадаад дотоод шинжийг тоочиж дүрсэлж
бичих |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Үйл явдлын хувирал өөрчлөлтийг
тоочин дүрсэлж бичих Үйл
хөдлөлийн шинжийг тоочин дүрсэлж бичих |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Загварт найруулгаар бичсэн
эхийн утга бүтцийн онцлогийг задлан шинжилж унших |
||||
уран зохиол 16:50-17:10 |
Ерөөл магтаалд
орчин, хэл, сэдэв, утгын задлал хийх Туульсын найраглалыг задлан шинжлэх УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
Сургаалын ба уянгын
яруу найргийн дүрслэл, хэл, бадаглал, сэдэв, утга задлал хийх Хүн, юм, үзэгдлийн гадаад мөн
чанарыг дүрслэн магтах, ирээдүйд хандаж сайн сайхныг хүсэн ерөөх дүрслэлийн
арга |
Түүх домог хууч ярианы сэдэв гол санаа,
орчин нөхцөл нь дүр дүрслэлд нөлөөлж байгаа зэргийг задлан шинжлэх Өгүүллэгт үйл явдал, дүр, орчин, хэл,
сэдэв, утгын задлал хийх УЗ-ын
хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
|||||
монгол бичиг 17:10-18:10 |
Ялгах ёсны дагуу
дуудлага бичлэг зөрүүтэй үгсийн хэлбэр, утгыг харьцуулан судлах арга |
Урт, хос эгшгийг
гурван байрлалд илрэх зүй тогтлын дагуу үг, холбоо үг, өгүүлбэрийг зөв уншиж
ойлгох арга |
Унших бичих чадварыг
хөгжүүлэх бүтээлч арга Үйл үгийн
язгуурыг тодорхойлох замаар холбох ёсны дагуу цагаар төгсгөх нөхцөлөөр
хувилган бичих арга |
|||||
YIII ангид заадаг багш
нар |
монгол хэл 14:00-15:50 |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Мэдээлж тайлбарласан эхэд дүн
шинжилгээ хйих арга Дүрслэн тайлбарлаж бичих арга |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Учир шалтгааныг тайлбарлан
бичих Баримт ба дүрслэлийг харьцуулан
тайлбарлах |
14:00 цагт ЭУЦ
-77 Баримт жишээ ашиглан
тайлбарлаж бичих Үйл явц дарааллыг
тодорхой тайлбарлан бичих |
||||
уран зохиол 16:50-17:10 |
Монгол баатарлаг туульсын утгыг бүрдүүлэхэд түүний өгүүлэгдэхүүн, дүр, орчин нөхцөл, сэдэв утга, хэл найруулга
нь хэрхэн нөлөөлж байгааг судлах арга УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
Туульсын өгүүллэгийн утгыг бүрдүүлэхэд түүний өгүүлэгдэхүүн, дүр, орчин, сэдэв, хэл |
Иргэний яруу найргийн утгыг бүрдүүлэхэд орчин, сэдэв, хэл найруулга нь хэрхэн нөлөөлж байгааг задлан шинжлэх арга УЗ-ын хичээлийн хүмүүжүүлэх үр нөлөө |
|||||
монгол бичиг 17:10-18:10 |
Бийрийн хичээнгүй
бичгийн тигийн бичвэрийг шударга унших Үндэсний зан заншил, сэтгэлгээний онцлог бүхий эх, сургаалын зохиолыг
уншиж, задлан шинжлэх замаар өв соёлоо эзэмших арга |
Хувилгагч, эс
хувилгагч залгаврын бүтэц, хэлбэрийг харьцуулан судалснаар холбох ёсны дагуу
зөв хувилган бичих |
Нэр, үйл язгуурыг
төгсгөлөөр нь ангилан харьцуулах аргаар язгуурын төгсгөлийг оношилж сурна. |
|||||
IX ангид заадаг багш нар |
монгол хэл 14:00-15:50 |
14:00 цагт ЭУЦ -77 Хэлний нэгжийг хувиргах аргууд Мэтгэлцээний арга зүй |
14:00 цагт ЭУЦ -77 Учир шалтгааныг тайлбарлан бичих Таамаглал дэвшүүлэн тайлбарлан бичих |
14:00 цагт ЭУЦ -77 Эсээ бичих арга |
||||
уран зохиол 16:50-17:10 |
Үргэлжилсэн үгээр хүүрнэн зохиосон эртний туужийг унших болон задлан шинжлэх арга зүй |
Монголын эртний болон МОҮ-ийн яруу найргийн зохиолын утгыг задлан шинжлэх
арга |
Өгүүллэгт үйл явдал, дүр, орчин, хэл, сэдэв
утгын задлал хийх арга |
|||||
монгол бичиг 17:10-18:10 |
Бийрийн бичлэгийг дармал,бичмэл тигтэй
харьцуулан уншиж бичих арга |
Монгол бичгийн эхэд
байгаа түүхэн үг, хэллэгийн утгыг тайлбарлах тайлбарт уншлага |
Дуудлага бичлэг зөрүүтэй
үгсийг харьцуулан тайлбарлаж, хувилгагч, эс хувилгагч дагаврыг, холбох ёсны дагуу зөв бичих, |
1 сэтгэгдэл:
энэ мэдээллийг яаж бүтнээр харах вэ?