Бодит чадвар : Цөм хөтөлбөр-6-р анги

Цөм хөтөлбөр-6-р анги

YI Уншиж ойлгох

Задлан шинжлэх

Бичих: захидал, намтар, өдрийн тэмдэглэл, тохиолдсон явдал,, үлгэр

Хүүрнэмж эхийн утга бүтцийг задлах

Сэдэв гол санааг тодорхойлох
Хэрэгтэй чухал хэсгийг олох,

шалтгааныг тайлбарлах, амьдралд тохиолдсон үйл явдалтай холбох

Хэлзүйн хувьд:ЖН, ҮҮ,ОЦН, хувилал, цагаар төгсгөх, тодотгон холбох, нөхцөлийн хэрэглээ –(найруулгын үүрэг хэлзүйн шинж)г тодорхойлох

Хэнийг төлөөлөх, хэнд, ямар сэдвээр яаж бичихээ шийдэх,
Мэдээлэл цуглуулах, сонгох
Мэдрэмж, сэтгэгдэл, санаа

бодлоо оруулж бичих

Цаг хугацааны дарааллаар өрнүүлэн бичих (хэн юу хэзээ хаана хэнийг юуг яагаад юу болов)

Сэдэв,гол санаанд тохирсон үя онож сонгох

Эхлэл өрнөл төгсгөлийг уялдаа холбоотой бичих

Хэлц харилцан яриа оруулж бичих

ҮЯ ыг өрнүүлэн бичихэд цаг хугацаа, орны утгатай үг хэллэг, үйлийн төгсгөх нөхцөл чухал болохыг тайлбарлах

Өгүүлбэрийг холбоо үгээр задлах (өг, өгх, шт)

Цөм ба дэлгэрэнгүй бүтцийг ялгах

ЭӨ ийг хурааж дэлгэрүүлэх

Эсрэг ба ойролцоо утгатай үгийн найруулгын үүргийг тодорхойлох

Үг илүүдсэн, давтсан алдааг олж засах

Зөв бичих

start=-47 , cViewSize=50 , cPageCount=1

3 сэтгэгдэл:

null
B.Bolormaa (зочин)

26

Б.Болормаа (зочин)

42

B.Bolormaa (зочин)

46

Сэтгэгдэл үлдээх



(нийтэд харагдахгүй)

(оруулах албагүй)
(HTML синтакс зөвшөөрөгдөөгүй)


(Зурган дээрх тоог оруулна уу)